آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

حراج شهرخودرو تمامی ندارد!| خلعتبری در راه تبریز؟

  • کد خبر: ۴۴۲۵۰
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
حراج شهرخودرو تمامی ندارد!| خلعتبری در راه تبریز؟
شنیده می‌شود شهرخودرو یکی دیگر از بازیکنان کلیدی خود را از دست خواهدداد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در شرایطی که به نظر می‌رسید منصوریان خیلی دیر کارش را در تبریز آغاز کرده و از سید خرید بازیکنان تاپ در نقل و انتقالات تابستانی 99 جا مانده، اما از تبریز شنیده می شود که خریدهای خوبی در انتظار تراکتور هستند.

اولویت تراکتور برای خط هافبک، حفظ رضا اسدی بود که مشخص شد قراردادش را با باشگاه اتریشی امضا کرده و تراکتوری‌ها نمی‌توانند این بازیکن را حفظ کنند؛ بنابراین حالا آن‌ها به شدت حفظ احسان حاج صفی را دنبال می‌کنند و علیرضا منصوریان نیز تمایل ویژه‌ای به کار کردن با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه دارد. این در حالی است که تیکدری هم به خط میانی اضافه خواهد شد.

تراکتور برای این پست ۳ بازیکن را در نظر دارد؛ محمدرضا خلعتبری به عنوان هافبک کناری و وینگر، سعید واسعی هافبک میانی و یک بازیکن دیگر در همین پست که از تیمی در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است. خلعتبری نیز مثل او باید بعد از لیگ قهرمانان در این باره تصمیم گیری کند. سعید واسعی با استقلال توافقاتی داشت، اما رضایت نامه او برای این تیم صادر نشد و حالا تی تی‌ها در اندیشه هایجک او هستند.

در خصوص خلعتبری شنیده می شود که صحبت‌های پایانی میان بازیکن و باشگاه تراکتور انجام شده و تنها موضوع باقیمانده، کسب رضایت فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودروست. او در ماه‌های اخیر بارها ثابت کرده که با جدایی هیچ یک از بازیکنان و مربیانش مشکلی ندارد، به شرطی که پول هنگفتی برای رضایت‌نامه دریافت کند.

پیش از خلعتبری، یحیی گل‌محمدی با ۶ میلیارد، حسین مرادمند با ۳ میلیارد، یونس شاکری با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و میلاد سرلک با ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توانستند از شهرخودرو جدا شوند. برای خلعتبری هم با توجه به اینکه تیم خواهانش تراکتور است، قطعا حمیداوی به کمتر از یکی دو میلیارد رضایت نخواهدداد.

در خصوص شهرخودرو شنیده می‌شود سعید صادقی و امین قاسمی‌نژاد هم پس از خلعتبری از این تیم جدا خواهندشد و راهی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و آلمینیوم اراک خواهندشد. در خصوص اکبر صادقی هم صحبت‌هایی مطرح شده، اما هنوز مشخص نیست دقیقا چه سرنوشتی در انتظار کاپیتان مشهدی‌ها خواهدبود.

نکته جالب توجه اینکه رحمتی از اکبر صادقی بابت مصاحبه‌های حمایتی‌اش در دوران سهراب بختیاری زاده حسابی گلایه داشته و حتی شنیده می‌شود که در ابتدای کار رحمتی می‌خواسته صادقی را در لیست مازاد قرار دهد که با پادرمیانی قائم‌مقام شهرخودرو این موضوع حل و فصل شده‌است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->